skip to Main Content
ALL STAR utakmica prvi 4K HDR sadržaj koji će emitovati Fox Sports

DENVER – Video visokog dinamičkog opsega (HDR) daje sportskim producentima slobodu potrebnu za hvatanje navijačkog uzbuđenja i osjećaja bejzbol utakmice na način koji jednostavno nije dostupan sa standardnim dinamičkim opsegom, kaže Brad Cheney, potpredsjednik terenskih operacija i inženjeringa u Fox Sports.

To je upravo ono što sportska mreža planira zabilježiti sutra svojom proizvodnjom MLB All-Star igre ovdje iz Coors Fielda. Ovogodišnja All-Star igra prva je koju će mreža ponuditi u 4K HDR.

Fox Sports počeo je pokrivati ​​neke sportove u 4K standardnom dinamičkom opsegu (SDR) prije otprilike četiri godine. Prije nekoliko godina, prebacio se na HDR za prvenstvo u prvenstvu i Svjetske serije. Ovogodišnja All-Star igra prirodan je napredak u ponudi MLB događaja u obliku „šatora“ u 4K HDR, kaže Cheney.

Međutim, nijedna od 50-ak kamera koje će Fox Sports koristiti za igru ​​neće biti izvorna 4K. Umjesto toga, emiter će koristiti 1080p HDR kamere i pretvoriti u 4K za svoje distribucijske partnere koji isporučuju igru ​​gledateljima u 4K.

Na audio strani produkcije, Fox Sports je nadogradio svoje zakopane mikrofone. Novi modeli nudili su širi dinamički opseg i bliže približavali stvarni zvuk oko baza, kaže Cheney.

U ovom odgovoru na pitanja sa potpredsjednikom Fox Sportsa, Cheney govori o tome kako visoki dinamički opseg poboljšava video i omogućava tačnije prenošenje emocija obožavatelja na tribinama, zašto emitiranje proizvodi 1080P, a ne izvorni 4K, efekt HDR-a -u SDR konverzije na standardnom def proizvodu, novo nadograđeni mikrofoni, druga mrežna upotreba bežičnih mikrofona i IFB-ova za razgovore s igračima na terenu tokom igre i prenatrpanom bežičnom mikrofonskom okruženju i kako se tome rješava.

(Napomena urednika: Fox Sports pokriva All-Star utakmicu, počinje u utorak, 13. jula, u 19:00 EDT na Foxu. 4K HDR pokrivenost emitera bit će dostupna u aplikacijama Fox Now / Sports, Comcast (Xfinity i FiOS) DirecTV, DISH, Verizon, Altice u New Yorku, RDN Grande, Fubo, YTTV, MTC kabel, Armstrong kabel i servisni električni kabel. Ovo je uređeni prijepis.)

TVTech: Fox Sports će koristiti više od 50 1080p HDR kamera za pokrivanje All-Star igre za svoju 4K HDR proizvodnju. Hoće li se koristiti neke matične 4K kamere? Ako ne, zašto?

Brad Cheney: Neće. Kako nastavljamo s najvećim događajima u HDR-u, najbolji format za upotrebu je 1080p. Najfleksibilnije je moći napraviti 50 kamera i 36 reprodukcija reprodukcije kanala i sva druga poboljšanja koja smo ubacili u emisiju. 

Dakle, stvarno smo vezani za to. Nadamo se da će se to u narednim godinama promijeniti. Ali za sada smo tu u tehnološkom smislu.

Fox Sports

Brad Cheney (Slika pripisana: Fox Sports)

TVT: Pričajte mi o konverziji 1080p HDR u 4K HDR. Rezultati koji ste dobili moraju vam se svidjeti. Kakva aroma HDR-a će se koristiti?

BC: Radimo našu emisiju u HLG-u [hibridna log-gama]. HLG radimo od početka – znate, prije više od četiri godine.

Zaista osjećamo da su dodani pikseli i dodana boja zaista iskočili na ekranu. Prednost nije samo za ljude koji gledaju na svojim kućnim uređajima – na 4K HDR setu. To također stvarno mijenja način na koji kamere izgledaju i videozapise predstavljene ljudima kod kuće u uobičajenom 720p HD-u.

TVT: Šta je s razlikom u prostoru boja između Rec. 2020 i Rec. 709 prilikom konverzije iz HDR u SDR? Sigurno ste obavili opsežno testiranje kako biste bili sigurni da konverzija neće negativno utjecati na većinu gledatelja koji gledaju u SDR-u. Je li bilo problema?

BC: Definitivno ću reći da je to evolucija. Mi smo na petom razvoju obrade kontrole pretvorbe u posljednjih nekoliko godina. Sad smo zaista u trenutku kada ono što testiramo i vidimo je da kada se SDR izvor penje na HDR i vraća na SDR, poklapa se. [Ukupno] 99,9% svakog dijela tog poklapanja.

Zaista vidimo istinsku usporedbu A-to-A na kraju pri konverziji. Očiglednije možemo izvući HDR izvor – imati HDR izvor i pružiti vam bolji kvalitet slike na SDR strani. Ali naša poređenja sada pokazuju upravo takav apsolutno visok nivo poređenja A-to-A kada pređete sa SDR na HDR i ponovo se vratite na SDR, s te strane.

To je stvarna korist onoga što radimo u tome što štitimo stvarne slike koje snimamo i prostor boja koji postoji tamo kakav bi inače bio. Ali također štitimo sve što se radi u SDR-u kako bismo bili sigurni da se vraća tačno onako kako smo ga mi dizajnirali ili način na koji su nam komercijalni dobavljači i ti ljudi pružali svoje podatke.

TVT: Izvinite na igri riječi, ali ovo pitanje može se činiti kao da nije s lijevog polja. Većina, ako ne i svi današnji 4K televizori, imaju ugrađene snažne pretvarače za pretvorbu. Zašto jednostavno ne proizvesti i distribuirati 1080p emisiju i pustiti publiku da 4K televizori naprave teške zadatke kako bi pretvorili 1080p feed, istovremeno distribuirajući dolje pretvorenu 720p emisiju za masovna publika?

BC: To je sjajno pitanje. Nama je cilj pružiti 4K. To je ono što distribucijske mreže traže dok nastavljaju s pružanjem ove vrste programa. 

Dakle, cilj nam je da kada pređemo na potpunu 4K produkciju on bude transparentan za kućnog gledatelja. 

TVT: Stekli ste iskustvo sa 4K HDR na ovim bejzbol utakmicama Major League Baseball-a. Koje ste lekcije naučili o radu u 4K i HDR-u?

BC: Mislim da dok gledamo na ovo, ono što smo naučili je da je što je više važno imati prave snimke koji su sposobni za 1080p HDR HLG snimanje. To je primjetno.

To je posebno uočljivo dok idete iz dana u noć. Tu smo sa All-Star utakmicom. Vršimo taj prijelaz u boji. Puno je teže to učiniti ako ste miješali SDR kamere, zbog čega je zaista važno što više biti domaći [4K HDR] show. 

To je jedna od stvari koju smo naučili rano.

Druga stvar koju smo naučili je da, iskreno, pomaže nekim od ovih parkova. Kada ste na mjestima koja imaju starije konfiguracije ili različite promjene osvjetljenja, HDR vam pomaže. Taj djelić dinamičkog opsega koji zaista dobije može parku zaiskriti i iskočiti. Mislim da je to stvarno sjajno s bejzbolom, da se neke od tih slika guranja u gužvi i činjenja tih stvari postignu nakon homeruna, nakon sjajne igre ili nakon štrajka u osmoj rundi u bliskoj utakmici. 

Kad počnete da se gurate u gomilu pored bacača i zapravo možete vidjeti navijače u isto vrijeme kad vidite bacač, da bismo mogli učiniti te stvari koje su nam zaista pomogle. Taj cilj da budemo izvorni HDR, posebno u snimanjima, bio je zaista koristan.

TVT: Čuo sam kako drugi kažu da iako je dodatna rezolucija 4K dobra, HDR je taj koji gledateljima čini najveću razliku. Čini se da vaši komentari to ukazuju. Slažeš li se?

BC: Potpuno se slažem s tim, a budući da smo gotovo dvije godine radili 4K SDR [znamo] prelazak na HDR, napravio je apsolutno veliku razliku.

Razgovarao sam o danonoćnoj tranziciji u bejzbolu. Parkovi za loptu vani, oni zapravo ne osvjetljavaju gomilu. Samo ambijentalno svjetlo dolazi s terena. 

Da biste mogli postići željeni udarac, imati emocije u igri i zaista podići nivo uzbuđenja dok ulazite u reklamu i vraćate se u pokretanje ininga, [HDR omogućava].

Ali isto je u fudbalu, posebno na fakultetskom. Dobivate one utakmice na kojima stadion potamni pola terena, a odjednom s HDR-om možete vidjeti drugu polovicu terena, a druga polovica ne izgleda kao da stojite na suncu.

Takav postupak zaista je koristan za sve gledatelje. Na kraju pomaže svim gledateljima, jer to vrlo dobro prelazi na SDR. Ali ako snimač to ne može podnijeti, nije važno imate li ga tamo ili ne. Dakle, to je ono što smo smatrali veoma važnim da zaista poboljša kvalitet slike na svim stranama.

TVT: Pored 4K i HDR-a, koje će druge tehnologije ili proizvodne tehnike biti nove ili različite za All-Star igru?

BC: Jedna stvar kojom se zaista ponosimo u Foxu je audio strana svijeta. Nastavljamo taj proces pružanja fenomenalnog zvuka širom svijeta.

Očigledno je da smo kupovali mikrofone i zapravo zapravo lansiramo novu verziju našeg osnovnog sistema in-mic. To će biti nadograđeno za All-Star utakmicu i spremno za postsezonu.

Tada je druga stvar koja je zaista uzbudljiva u All-Star utakmici za nas da, jer je to izložba, na nekim igračima imamo mikrofone i IFB. Znate, Joe [Buck] i John [Smoltz] razgovarat će s njima tokom igre i izmjene. Bilo je to nešto što je bilo zaista uzbudljivo prije dvije godine, i uzbuđeni smo što ćemo nastaviti i ove godine.

TVT: Kako ste ažurirali osnovni mikrofonski sistem?

BC: Izmijenili smo svoje predajnike i same mikrofonske elemente kako bismo osigurali bolji kvalitet zvuka. 

Spektar je smanjen, a mi prelazimo na neke nove digitalne mikrofonske sisteme koji nam omogućavaju veći dinamički opseg za uvlačenje zvuka koji samo čini da zvuk bude što realniji.

Iz njih dobivamo malo duže vrijeme rada, što je uvijek dobro s boljim baterijama, a troši malo manje RF snage i dobiva novi čišći mikrofon.

TVT: Dotakli ste se RF. Kako gubitak spektra za bežične mikrofone i druge uređaje utječe na način stvaranja zvuka?

BC: Znate, kako su [bežični] sistemi postajali sve bolji tokom posljednjih 10 godina, postojala je mnogo veća želja da se oni koriste. 

Sada kada se smanjuje spektar, za mnoge igre mijenjamo mikrofone i pronalazimo spektar gdje možemo i postavljamo prioritete stvari. 

To je ono što puno toga postaje – lista prioriteta. Šta je važnije? Da li je RF-reporter važniji ili ga možemo staviti na tvrdu žicu jer želimo staviti malo zakopanih mikrofona u blizini humke?

To je samo nastavak balansiranja. Kako i dalje gubimo spektar, postoji praznina koju moramo riješiti i raditi s dobavljačima kako bismo pronašli rješenja. To bi moglo biti povezano sa ćelijom jer se te latencije spuštaju.

Postoji mnogo toga što moramo testirati i shvatiti dok moramo smanjiti mikrofon ili dva, ili tri.

Vezani članci

Back To Top
×Close search
Search