skip to Main Content
Njemačka pokreće postupak protiv RT-a

Njemački medijski regulatori pokrenuli su postupak protiv ruskog međunarodnog emitera RT nakon pokretanja novog TV servisa na njemačkom jeziku.

U intervjuu za Deutsche Presse-Agentur, Eva Flecken, direktorica Medienanstalt Berlin-Brandenburg, opisala je te prijenose kao “sumnjive”.

U medijskoj vlasti kažu da RT nije niti zatražio dozvolu za emitovanje niti je dobio dozvolu. RT sada ima rok do kraja godine da se izjasni o ovom pitanju, kada bi medijska vlast mogla odlučiti da zabrani kanal i izrekne kaznu do pola miliona eura.

Verzija kontroverznog kanala na njemačkom jeziku već neko vrijeme se radi. Od četvrtka je prijenos uživo dostupan na njemačkoj web stranici RT-a. Kanal se emituje i putem satelita, zahvaljujući licenci dobijenoj od proruske administracije u Srbiji.

Međutim, za emitovanje u Nemačkoj potrebna je lokalna dozvola uz uslov da je emiter nezavisan od države ili da ima bilo kakav uticaj od vlade. Raniji pokušaj da se dobije licenca u Luksemburgu već je propao .

U saopštenju RT navodi da mu je Evropska konvencija o prekograničnom emitovanju omogućila emitovanje u Nemačkoj preko srpske dozvole. Međutim, Medienanstalt Berlin-Brandenburg je rekao da program proizvodi RT DE Productions GmbH, koji je sa sjedištem u Berlinu i shodno tome potpada pod njemačku nadležnost.

Jutjub kanal, koji je također dio nove operacije RT-a, već je blokiran samo nekoliko sati nakon pokretanja, kao razlog za kršenje uslova korištenja.

Vezani članci

rt-de-ponovo-na-satelitu-eutelsat-16e

RT DE ponovo na satelitu Eutelsat 16E

Nakon kratke pauze, ruski informativni kanal RT DE (RT auf Deutsch)opet je dostupan na satelitu Eutelsat 16A(16E).Kanal emituje na  originalnim...

Back To Top
×Close search
Search