Skip to content

EU zabranjuje arapski RT

rt-arabic

Evropska unija dodala je podružnice na arapskom jeziku RT (Russia Today) i Sputnjik na listu sankcionisanih ruskih medijskih servisa.

To je učinilo „jer su u ruskom državnom vlasništvu i/ili pod uticajem Kremlja i šire dezinformacije i ratnu propagandu sankcionisanog režima, pomažući u ratnim naporima Rusije“.

Broadband TV News napominje da je zabrana dio 10. paketa sankcija koje je EU dogovorila protiv Rusije nakon njene invazije na Ukrajinu.

Kako su ranije izvijestile Broadband TV News , ranije ovog mjeseca arapski kanal RT-a prestao je emitovati sateliti Hotbird 13C, Eutelsat 7B West i Eutelsat 8C West za Evropu, Sjevernu Afriku i Bliski istok.

Back To Top
Search

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.

View more
Accept