skip to Main Content
Najavljeni masovni otkazi u zagrebačkom dopisništvu televizije Una

Zagrebačko dopisništvo pompezno predstavljene televizije Una najavilo je masovne otkaze, i to nepunih godinu dana od početka rada.

Radnici ove televizijske kuće, čije je sjedište u Banjoj Luci, su obaviješteni da će otkazi početi već ove sedmice, a neki su obaviješteni dok su bili na godišnjem odmoru te su pozvani na hitan redakcijski sastanak koji će biti 3. augusta.

Navodno da se sve brzo odvija te da je na oglasnoj ploči dopisništva u Zagrebu istaknuto koja radna mjesta će biti ukinuta te da odluka stupa osam dana nakon objave. Otkaze će dobiti novinari, urednici snimatelji, montažeri i producenti.

Bit će ukinuta radna mjesta urednika emisije, mjesto voditelja, a broj novinara-reportera bit će smanjen sa devet na samo jednog. U informativnom programu ukidaju se radna mjesta regionalnog odgovornog urednika, producenta planiranja i terenskog producenta. U produkciji ukidaju se radna mjesta direktora produkcije, menadžera produkcije, asistenta produkcije, organizatora, operatera grafike, floor menadžera, a umjesto pet novinara-snimatelja bit će ih dva. Umjesto šest montažera bit će ih dva.

Najavljeno je da će biti ukinuta i radna mjesta u sektoru tehnike, kao i u sektoru za digitalnu tranziciju te po jedno mjesto u sektoru finansija i ljudskih resursa.

Kao razlog za ovu odluku spominje se to što Una nije uspjela postići dogovor s dva najveća kablovska operatera u Hrvatskoj – A1 i Hrvatskim telekomom. Zbog toga nije mogla ni ostvarivati prihode od reklama, a što se odrazilo na poslovanje. Jutarnji list, pozivajući se na obrazloženje odluke o otkazima koju je potpisao direktor Une Srđan Praštalo, je objavio da je ovaj medij u Hrvatskoj u prva četiri mjeseca ove godine imao gubitak od 1.130.000 eura, a da je prošle godine gubitak iznosio 2,9 miliona kuna.

U zagrebačkom dopisništvu Une rade dobro poznata televizijska lica, među kojima su Ivana Paradžiković, Saša Kosanović i Josip Šarić.

Program Une, koja dopisništvo ima i u Bosni i Hercegovini i Srbiji, također nije dostupan velikom broju gledaoca u Bosni i Hercegovini. Ovaj medij je s radom počeo u decembru prošle godine i predstavljen je kao veliki televizijski projekat. Dovodi se u vezu sa sinom Milorada Dodika, Igorom koji je demantirao ove navode. Foundcenter Investment Gmb iz Berlina je u martu ove godine napustio televiziju Una u kojoj je imao 80 posto vlasništva.

Vezani članci

Francuska ukida RTV pretplatu

Francuska ukida RTV pretplatu

Francuski Senat podržao je plan Emanuela Makrona da ukine pretplatu za televiziju i radio. Odluka izaziva mnoge zabrinutosti u vezi...

Back To Top
×Close search
Search